Idag.

Hallo (:

Idag har jag vart i Östhammar åkte dit vid tio och kom typ fram elva (: Först hälsa jag på mormor och morfar sen var det typ nån marknad där (;; Det var rätt kul åkte två karusseler ( stavning ) Och köpte över åtta kilo godis :OO Hahaha fast jag kommer inte äta upp det köpte mest det för de var kul :P Sen åt vi pizza :DD OCh typ efter det köpte jag en sjukt snygg väska, Visar bild på den senare, Aa sen kolla jag lite på tv, å nu är jag hemma, stanna inte så länge.. :) Åkte inte till farmor igår så jag ska göra det idag istället, Mina älskade kussar ska va där :DD Haha så det ska bli kul fotar säkert valparna också ! För nu ska jag börja använda kameran igen. puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0