Håkan Hellström

Håkan Hellström = Ett geni

Håkan hellström är bland dom bästa artisterna jag vet. Jag lyssnar inte så super mycket på musiken men konsterterna är så sjukt bra! Och just nu har jag en Hellström period då jag bara går runt och dyrkar Håkan!

Han kommer till grönan den 9/9 tror jag, inte helt säker vilket datum det är. Och jag lovar att jag kommer stå precis vid senen! Kommer köa i år om det behövs. Dock har jag ingen att gå med men det löser sig ju alltid!

Tycker ni borde lyssna på dom här låtarna en lite nyare och klassikern som alla har hört! ;)



 





 

Om några minter börjar robinson och på reklamen springer dom nakna så måste kolla ;)
Byebye<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad bra :) inget speciellt,durå?

2011-08-31 @ 18:41:24
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0