Grönan!

Bloggar från mobilen och är just nu på Gröna Lund! Kollat på Veronica Maggio, sjukt nice! Jag och min kära Sanne ska vara här ett tag till, träffa några av hennes kompisar som var här och åka lite karuseller!

Just nu väntar jag på att Sanne ska på toa, hon står i vääärdens längsta kö! Varför ska det vara såhär mycket folk på det lilla grönan för???

Ja men iallafall vid elva när det stänger här ska vi vidare till Edsbro på feeest! Har bara varit i Edsbro en gång och har inte så bra minnen därifrån så vi får se hur kvällen blir! ;)

Nu tror jag att jag ska köpa lite mumsiga munkar! Det är sjukt gått, hoppas ni alla har det super bra!


Några har velat sätt bild på Sanne, hon vill inte vara med på bloggen tyvärr men kan posta en bild med suddat ansikte om ni vill, måste bara orka göra det, vilken jag inte orkar så det får bli en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0