Home

Hemma nu ska försöka ta och sova snart är inte ett dugg trött men kan verkligen inte sova så länge som jag gör nu.

Skulle ju till Rasmus imorgon ska även försöka ta och hinna träffa Jimmy eller Amanda imorgon men det beror på när jag vaknar. Men förhoppningsvis hinner jag det.

Sitter faktiskt och lyssnar på Tokio Hotel mina första riktiga idoler alla tycker dom är dåliga men jag älskar dom! (a) Iallfall deras gamla låtar om dom kommer till Sverge nån gång igen tror jag att ja ska dra dit! Iallfall känner jag så för stunden ;)

Bara för jag snackar om band måste jag påminna mig att det bara är fyra månader kvar till jag får se Takida live igen! Längtar grymt mycket! Känner att inlägget gick lite över styr haha? Men ha det bäst sötnosar ;)



Mina tankar på takida förde mig till denna bild jag fota på grönan för ett tag sedan
varför just till den bilden? Jo för dom spelade en låt där på sommarkryssert i sommras.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg :)



kolla gärna min smyckesblogg om du vill :)

2012-01-08 @ 11:49:42
URL: http://hannassmycken.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0