Heeej :D

Hejsan nu har jag börjat blogga igen!

Det var ett tag sen ja gjorde de, ja tyckte de vart tråkigt förra gången då min kamera gick sönder.. så jag tog bort min blogg inge kul med en blogg utan bilder ju. Men jag köpte en ny kamera efter ett tag fast då hadde jag nästan glömmt bloggen och tappat massa läsare :/ Så jag tog bort bloggen, Fast nu skaffar jag ny ;D jag hoppas jag kan få fler läsare än på furra och att ni har roligare när ni läser :D

Jag kommer berätta det mesta som händer i mitt liv, lägga ut lite täst ( så ni får veta lite mer om mig ), lägga ut MASSOR med bilder och massor med mer.

I början kommer bloggen inte vara så kul eftersom jag inte är klar med allt på den men snart så är den mycket bättre och mycket finare! 

Så jag hoppas att ni kommer läsa och komentera :D

// Shimari



Kommentarer
Postat av: Malin J

Vad kul att du börjat blogga igen :D Jag kommer kolla å komentera ;)



<33333

2009-09-13 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0