Hejsan

Idag vare skola det gick ganska bra faktiskt.. Först hadde vi matte det gick jätte bra ;D diagnosen från förra veckan var inte så bra hehe :P det måste jag göra om fast när jag kolla vad jag hadde gjort fel så var de på saker jag kunde så när jag gör om den så kommer de bli bra :) Men idag i matten gick de bra iallfall :) sen hadde vi Eng det gick väll bra jag läste mest men att läsa gick bra iallfall :) sen hadde vi gympa vi orgentera de kanske jag redan hadde berättat att vi skulle göra.. Det gick jätte bra och var jätte lätt :D fast jag hoppa mest studsmatta och lyssna på musik hihi.. sen var de mat jag åt inget... hihi sen var de no de gick väll typ bra det gick inte dåligt iallafall och de är ju bra :) Sen hadde vi so hihi det gick bra inte för vi gjorde så mycket men endå :) Så den här dagen i skolan var bra iallfall...   :)

Nu är ja inne på bdb å msn och lyssnar musik har ganska tråk.. fast ja ska ut och fota och träna min hund i agilyti snart :) jag skriver hur de gick sen och kanske lägger in nån snygg bild :)<33333


Hejdå så länge och PUSSS på er ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0