Igår ;P

Igår hadde vi jätte kul ;D Vi gjorde en massa saker :D

Först titta vi på men som hatar kvinnor efter de kolla vi på tjenare kungen sen en film som gick på tv :D
Sen fråga Rasmus om de fanns Gin så jag gick och titta å det fanns det så jag och Rasmus dela på en Gin. sen fråga jag om vodka var gott då sa typ alla att det var skit äkligt.. men ja smaka endå xP det var inte så gott hehe XP ja spydde nästan sen smaka Rasmus å Johanna dom smaka typ bara jätte lite hehe xP sen drak jag ett helt glas :O haha fattar inte hur ja kunde :P sen smaka vi wisky det var inte så gott :O :O jag hälde på att spy då också... sen öppna vi en till Gin som jag drack upp själv hehe x) sen gjorde vi köttbullar typ mitt i natten haha xP och åt de sen åt vi kladdkaka och efter de tog vi fram massa godis och svulla hihi ;D sen typ gick rasmus och Emma och la sig hehe och när dom gjorde de så gjorde alla andra de också förutom jag och Johanna, Johanna satt själv och kolla på film men sommna typ diräkt hehe :P så jag satt uppe själv hihi men efter en stund gick jag och la mig ja också ja sommna diräkt haha ;D Iallafall var det en JÄTTE rolig kväll som vi aldig kommer glömma. :D

På fredag blire myskväll/tjejkväll i stallet. Det ska bli jätte kul vi ska typ köpa pizza, kolla på, film, äta godis och en massa annat kul :D Så du blire sova i stallet ja längtar till nästa hälg :D:D:D <333333



Kommentarer
Postat av: Malin J

Hihi låter som ni har haft kul :) Synd att inte jag kunde komma :/



Guud vad fin du va på bilden :)<3333333

2009-09-13 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0