Lite om mig :)<33

Tängte att ja skulle berätta lite om mig så nu får du veta lite:


Jag heter Caroline Gustavsson och är 13år jag är född den 25 juni 1996.

Jag har ganska långt blond hår, blåa ögon och är är 1,68m

Jag bor utanför rånäs imellan Rimbo, Knutby och Almunge.

Jag går i ekebyholms skola.

Jag är singel.

Här kommer lite test så får ni veta ännu mer om mig :)

vem ringde dig senast?: David
vem kramde dej senast?: Rasmus
vad har du för bh på dig just nu?: svart
vad har du för trosor på dej just nu?: Rosa björn borg
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Från Denice: Någon vaken? <3
vad brukar folk få för intryck av dig? Hehe jag vet inte rikgt xP
Har du någon gång klätt dig horigt?: Aa de har jag hehe xP
har folk kallat dig slampa?: Nej.. bara på skoj.. :P
har du kallat någon för slampa?: Aa hehe (A)
har du slått någon riktig hårt?: Ja det har jag (A)
använder du parfym?: aa :D
vad brukar du få mest komplimanger för?: Mitt utsende :)
vilka slags killar faller du för? Oftast Fjortisar xP
vad kollar du på först hos en kille? utseendet ;P
vill du ut och festa nu?: Aa ;P
vad är klockan?: 15:03
vilken färg har din mobil?: svart :)
vad ska du göra nu?: Va med kompisar :P
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Nä... :)
är du social?: Jaaarrrå
vad tänker du när du vaknar?: Palla skolan ;P
kan du gå utan smink?: Nä... 

(x) Hångel | Pussar ( )
( )  Morgonpigg | Morgontrött (x)
(x) Högklackat | Lågskor ( )
(x) Piercing i naveln | Piercing i läppen ( )
(x) Nybäddat | Ikke nybäddat ( )
(x) MSN | Skype ( )
(/) Förhållande | Strul (/)
(  ) Vit choklad | Mjölk choklad (x)
(x) ICA | Coop ( )
( )Surt | Sött (x)
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggummin | Halstabletter ( )
(x) Kärlek | Vänskap (x)
(x) Sova | Äta ( )
( )Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka (x)
(x) Linser | Glasögon ( )
( ) Småbarn | Tanter ( )
(x)Stockholm | Göteborg ( )
(x) Japan | Kina ( )
( ) Läppstift | Läppglans (x)
(x)Självmord | Bilolycka ( )
(x) Feber | Ont i halsen ( )
(x) One night stand | Förhållande (x)
( ) Kallt | Varmt (x)
( ) Vatten | Oboy (x)
(x) Cider | Saft ( )
( ) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn ( )



har du pojkvän/flickvän? nej
har du haft pojkvän/flickvän? Ja
har du haft sex? ...
har du hånglat med någon? ja
har du kramat någon? Ää ja :P
har du hatat någon? Kanske :P
har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
har du varit kär? Jag vet faktiskt inte..
är du kär nu? Nopp
i vem? Ingen...
kan du vissla? Hihi aa
äger du mer än 5 par string? aa :P
äger du mer än 20 par string? nej
äger du en mascara? jaa
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? ja ;P
är du en fjortis? Hihi de tror ja :P
är du emo? nej
är du brat? Lite kanske XP
gillar du vältränade killar? hihi ofc :P
gillar du tjocka/överviktiga killar? haha nee.
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? Neej
gillar du bad-boys? haha ibland :P
gillar du tjejer? jaa som polare
är du bisexuell? nej
har du över 10 bhar på dig just nu? nej? xD
har du nån gång tyckt om någon i din ålder? Ja vet inte riktigt..
kan du köra skoter? vet inte har typ inte provat...
kan du leka apa? haha nej :P
är du brunett? nope
är du blond? Aa
har du haft svart hår/har du? Haft ;P
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy??: Vet inte har inte provat XD
 

 

helt seriöst.


vad har du på dig för underkläder: Rosa björn borg troser och svart bh :P
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 16 ;P
den yngsta? 13
har du använt kondom när du haft sex? ... ;P
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? Hihi aa xP

senaste?

vem fick du sms av senast? Victor
vem skickade du sms till senast? linus li
vem ringde dig senast? Johan
vem hånglade du med senast? hemlis ;P
vem pussade du senast? Emma hehe xP
vem kramade du senast? Emma å Rasmus
vad drack du senast? ? Cola
vem var din senaste KK? Hihi ;)
är du allergisk mot något? Aa mot nypon XP
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? så pinsamt va de vell inte?


(x) har provat rökt.
(x) Du tar foundation på läpparna?
(x) Du använder läppglans
(x) Du har foundation på dig
(x) Du använder kajal
(x) Du använder ögonskugga som har färgen vit
(x) Du är blond
(x) Du brukar ofta säga hon/han bah
( ) Du är full minst 3 ggr i månaden
(x) Du är medlem på bilddagboken
(x) du använder mkt rosa
(x) Du är medlem på lunarstorm
( ) du har en rosa mobil
(x) Du posar ofta på dina bilder
(x) Du brukar skolka
(x) Du gillar bebisremixade låtar
(x) Du brukar ofta krama dina kompisar när du träffar dem
(x) Du har mer än 3 par string.
(x) Du brukar byta ut är mot e eller ä
(x) du brukar säga usch till äckliga saker.
(x) Du skickar ofta sms.
(x) Andra har kallat dig för fjortis.
(x) Du brukar säga håll käften!
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter.
(X) Du älskar söta trosor.
(X) Du älskar örhängen
( ) Du brukar skrika emo
(x) Jag använder ofta de här smileysarna : (: xD
(x) Msn är bra.


Hihi nu vet ni liter mer om mig ;)<33






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0