Skolan :(

Heeeeeej :D


Jag har gått i skolan typ en månad och detta har redan hänt:


8min kvarsitting

Min biologi lärare tog min mobil för jag smsa på läxtionen.

Min mentor har mejlat mamma och säger att jag inte äter nått :O

Min mentor har mejlat mamma å sakt att ja bara har vart me på en gymnastik lextion :O :O 


Asså vad duktig jag är :/ :O Jag kan värkligen inte gå i skolan jag gör bara fel :O :(


Men idag har jag inte gjort så mycket mest tagit de lungt gått ut med hundarna tränat lite agility aa inte gjort så mycket...


Imorgån äre skola igen :O Ååååå jag längtar VÄRKLIGEN inte! Men men man måste väll de... Vi ska ha gymnastik.. orgentera :O jag har ALDRIG gjort de hehe :P bara en gång aa och då gick jag till min kompis och vi satt bara å svulla godis ;P så jag tror de inte går så bra för mig men men... 



 

Här får ni en liten ögon bild ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0