:((

Det regnar skit mkt.. :( Och ja som skulle träffa kompisar... ;S Aa men det blir väl att va hemma fixa naglarna till gotland drar ju dit på Tor :) Åå ja, Men ja tror ja behöver va hemma lite.. :)  Men vi får se om ja gör nått senare. Jo skulle också säga att om ni vill träffa mig innan skolan börjar så äre imorrn och på Ons som går, Och på ons kväll ska ja ju packa så kan inte så länge på ons för sen drar jag till gotland kommer hem nästa fre tror jag, Och efter det blir det till stan en gång handla till skolstarten och sen ska jag sova! Så ja smsa om ni vill ses imorrn eller ons. :) <3


Jo jag och malin har gjort en kort film som ni får kolla på om ni vill, Lägger ut den på bloggen så fort den laddas upp på youtube, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0