Kärlek

Ja idag var ja i skolan, Det var väl lika tråkigt som vanligt.. Ja fick lust att åka in till sthlm men ingen ville följa me. :P Men kanske ska åka dit me Oskar å Martin imorrn, :) Hoppas. Måste säga att nästan alla i klassen är rätt dryga.. Dom vart typ de över sommarn ? Så kanske ska byta till långsjö, Har sakt det länge men jag orkar verkligen inte med en skola där killarna istortsätt inte pratar.. Men om ja ska byta ska ja försöka göra de så fort som möjligt, Men eftersom ja känner många där så kanske det inte gör nått att ja börjar mitt i terminen, Men ja vet inte.. Ja gillar ju tjejerna i min klass sjukt mkt.. Men om man får *** så kanske ja har nån att hålla på med och då behöver ja ju inte prata med killarna i min klass ? Men han gillar och kommer säkert inte börja gilla mig så :P Och sen så känner ja inte änns han, Ja går nog för mkt på utsendet, ? Men nu skriver ja massa onödigt som ni säkert inte orkar läsa.. Men ja om nån vill åka in till sthlm eller uppsala me mig så skicka ett sms eller skriv på bloggen. <3 


 
 

Ja saknar att älska och bli älskad.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Gud vad elakt mot martin! Nu tar du bort det där ! Och du... Byt inte till långsjö bara fjortisar som går där !!!!!

2010-08-23 @ 19:33:11
URL: http://victoriagustavsson.se
Postat av: Denice

Carro,



Nu orkar jag inte låssas längre, Nu börjar jag om från början och är den jag är. Ska inte låssas vara någon annan, För om ni gillar mig så gillar ni mig väl som jag är ? Och jag går klädd och sminkad som jag vill utan att ni ska klaga ? För jag kommer ändå inte ta åt mig av ert skit snack. Jag har vart ganska depremerad ett tag.. Eller det kommer ibland förra året på vår terminen var en sån tid då jag var väldigt depremerad och hela sommarlovet.. Jag sov typ hela tiden för, Jag vet faktiskt inte varför ? Men nu tänker jag ta tag i mitt liv, Jag skolka hela 5an å 6an och jag vet inte varför ? För jag inte gilla läraren ? Och nu får jag sota för det.. Att jag inte kommer gå ut med bra betyg vet jag ju redan.. Men kan ju försöka få G i grundämnena iallfall ? Så jag slipper gå på IV.. Men det är ganska svårt och när jag tänker på det blir jag ännu mer depremerad... Jag försöker prata med folk medn ingen värkar förstå ? För när man värkligen vill nått så finns igen.. Och jag vet inte varför jag skriver det här kanske för ni ska få veta att nu ska jag försöka. Nu ska jag gå upp på morgrna med ett lende på läpparna och då menar jag ett äkta lende, Jag tänker bete mig och vara som jag är, Inte som nån annan vill att jag ska vara.



Vem skrev den där texten? Jo det va du, den finaste flickan på jorden. Till den texten kommenterade jag, att vi skulle stötta varandra och bli 8ans pluggisar, Och det tänker jag göra, de är skit samma vilken jävla skola du går i eller vilket jävla land du bor i eller vilken jävla planet du bor på, det är helt ditt val, vad du vill och vad du tänker, men, för att uppnå det som står i texten blir det jävligt svårt att uppnå det på långsjö, - som är enligt mig och många andra en skit skola, då får man välja, roliga killar eller bra skola med bra betyg och bra utbildning med vänner som älskar dig för den du är, jag är en av dom :)



<33333

2010-08-23 @ 20:01:26
URL: http://larmacello.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det vart lite fel me texten tex: så skulle det inte stå nå namn och så men min data fuckar. Och måste säga tack Denice! <3

2010-08-23 @ 21:25:17
URL: http://shimari.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Carro, bytt inte till lånsjö. killarna är dryga där också, och det är en skit skola. <33

2010-08-27 @ 17:19:51
Postat av: Hanna

haft en bra dag?=D

/hannazlife<3

2010-08-27 @ 17:30:22
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0