Sova hos denice å skola :)

Ja då är man hemma igen :) Igår åkte jag till Denice färga min lugg och ja det vart inte så bra.. ;/ Men mamma får beställa tid till mig hos frisören. Sen var jag hos Denice, Tove var också där :P de va lite kuligt :) Sen idag var det första skoldagen = TRÅKIGT! Jag fick värsta ångesten innan, Ja vill verkligen inte! Men ja men är väl tvungen. Men det hra ju börjat en typ skit söt kille i skolan, Får väl trösta mig med det :) Sen när ja kom hem han ja bara äta och sen bar det iväg till fotbolls träning, Sen när ja kom hem märkte ja att ja glömde väskan i mammas bil som hon åkte till värkstan med ;O Så inget smink, inga kläder, ingen ting! Ååå blir så irreterad ;S och ja vill inte till skolan imorrn, Vi ska typ göra lekar ? ;O Haha men ska träffa Anton imorgon :) Undra vad han säger om min lugg, hehe ;D <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Lägg in bild<?:D:D:

2010-08-17 @ 23:06:01
URL: http://victoriagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0