30min :)

Bussen går om 30min så jag ska börja ficksa mig. Borsta håret som blev lite konstigt när jag gick hit och sminka mig lite till. :) Sen fick jag 100kr av Mormor till mat. Tack mormor! :) Men aa hoppas dom inte missar bussen bara! då blir jag lite små sur.

Headern ska jag försöka ficksa när jag kommer hem. Om jag hinner. Jag kommer hem vid typ sju kanske. Sen måste jag packa och städa rummet ( som är fullt av jul klappar ) Jag har ju inte sovit hemma nått sen julafton så då har jag inte hunnit städa. Men måste göra det innan Gotland. Men ska försöka hinna med att ficksa headern, kan ju be nån om hjälp också. Men vi får se :)

Nu måste jag iallafall logga ut, men kanske bloggar lite från mobilen. ;)

 

Eftersom jag är hos Mormor har jag ju inga bilder. Men ni får en bild på Uppsala så det inte blir helt tomt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0