378

Hej! Nu har jag skrivit 378 inlägg ifall någon ville veta! :)

Idag var jag först i skolan rätt chill, inte så många viktiga lektioner. Efter det så drog jag och träffa Frida, vi gick först hem till henne, jag kolla typ tv. Efter det så gick vi till sport hallen i bålbrao och kolla på handbolls killarna å tjejerna :) Vi hade rätt kul, snacka lite skit, skönt att ha någon som man kan prata ut med ibland. Alltså nån man inte träffar så super ofta, jag tycker iallfall det är riktigt skönt! Men sen på väg hem träffar jag Ruben och Benni, så prata lite med dom, och nu sitter jag här och bloggar! Måste säga att jag gillar dig sjukt mkt Frida! :)<3

Och godnatt, för nu ska jag plugga och sen sova :)<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker det känns så otrolig skönt att jag kan prata ut med dig ibland..

du betyder allt tjejen!

Jag älskar dig Caroline bästavän ♥

2010-12-07 @ 15:00:47
URL: http://fillefjompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0