Dag 13- Min hobby

Dag 13- Min hobby

Min hobby är först hästar, men nu på sista tiden har jag blivit intresserad av fotboll och struntat i att rida. Men ska börja till våren igen tror jag.

Ridsport: Jag har hållit på hela livet, växt upp bland hästar, fick min första häst när jag var tre, och en till när jag fyllde fem. Så hästar har alltid avrt till intresset, har tävlat hoppning och galopp. Tängte även börja med trav men jag fick inte ta min lesens för jag hade gjort nått dumt, så det har jag bara tränat lite på.

Fotboll: Jag börja med fotboll för nästan exakt ett år sen, Och jag har blivit helt okej bra. Spelat några serie matcher, inte så många för jag hade mycket med skolan, men har spelat kanske åtta matcher. Och jag spelar back. :)

Baka: Att annat intresse är att baka, jag gör det rätt ofta, jag vill bli kock när jag blir stor och bakar och lagar mat ofta! Det är riktigt kul faktiskt!

Har inte så mycket mer att skriva hejdå!<3

 
Fota är också ett av mina stora intressen, fast det blir inte så mycket nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0