Dag 17 – Mina syskon

Dag 17 – Mina syskon 

Jag har ett "äkta syskon" han är 11år och vi är inte direkt bästisar, snarare tvärt om. Hehe men aa finns inte så mycket att skiriva om honom, han heter Jimmy fresen

Sen har vi min halv bror pappas barn, han heter Markus och är väl 20år tror jag :) Han har jobbat i farankrike å massa sånt, och bor i dalarna men just nu tror jag han jobbar i uppsala? Eller jag vet faktiskt inte han jobbar i sverge iallfall. Och jobbar med hästar.

Sen har jag ju massa "låssas" syskon eller foster barn, fast vi har ingen just nu så struntar i att skriva om det :)


Kommentarer
Postat av: kimpaz

härlig blogg :)! lär jag läsa igen! annars har du min blog, är en kille på 18år som kör hoj å är intresserad av nästan allt! peace! :)

2010-12-18 @ 21:23:36
URL: http://kimpaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0