Dag 19 – Den här veckan

Dag 19 – Den här veckan

Har vart den jobbigaste veckan på länge! Med tre prov! Och alla efter varandra! Och så var jag sjuk också. Ja då är det lite kämpit om man vill ha bra betyg, särskilt om man har skitit i skolan innan. Men det gick bra och ja helgen har iallfall vart skön! Bara sovit och slappat, nått jag verkligen behöver eftersom vi ska åka bort över jul och nyår och det kommer inte bli så mycket lungn. Och allt som behövs handlas, och jag blir väldigt lätt stressad. Men ja den här veckan har vart kämpig. men jag har allt stöd hemifrån och från kompisarna så det var väl en okej vecka endå!<3

 
( blir en gammal bild eftersom "familjens" dator där jag har alla mina bilder gick sönder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0