Engelska

Hej hej! Fick G på mitt eng prov som jag skrev förra veckan! :) Och idag skrev jag ju ett svenska prov, tror det blir G på det också kanske ett VG? Men vi får se, orkade inte riktigt plugga så mycket till det. Har även pluggat en stund till kemi provet jag har imorgon. Hoppas på ett G, pappa är typ på julbord med jobbet så han kunde inte plugga med mig så det kanske inte går så bra på provet. Men jag hoppas verkligen jag klarar det! Orkar inte med nått mer prov än dom vi har så måste få G så jag slipper göra om!

Jag, Mamma och Jimmy ska ha lite myskväll nu så hinenr inte blogga mer, men önska mig lycka till på provet? :)

 
Bild på mig och Benni på en kemi lektion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0