Fel på bloggen

Hej! Jag har märkt att det var vart lite fel på bloggen, inläggen som ligger i utkastat försvinner eller publeseras utan att jag gör nått, sen har inlägg bara försvunit och headern kronglat och massa. Men jag tror det har löst sig nu. Men ser ni nått så kommentera gärna och säg det.

Sen jobbar jag på ny designe och header, ska fota lite bilder till den i veckan om jag hinner, annars innan jag åker till Gotland. Sen ska jag ändra färg på designen och lite sånt kanske nått mer lite juligt? Men vi får se, sen hoppas jag att mitt ph inte kronglar så mycket som det gjort förut. Och sen ska jag få lite hjälp med kodning och lite sånt av en kompis!

Men det behövs verkligen en ny, känner att den jag har inte passar mig riktigt, utan en ny ska det bli, och det ska bli mer Caroline i bloggen! :) Hoppas ni gillar det! Nu ska jag kolla på bert ha det super! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0