Gästerna

Hej hej! Gästerna åkte hem för ett tag sen. Det var ganska mysigt med julmiddag, det blir lixom mer jul stäming! Och imorgon blir det ännu mer! Hämta och pynta granen, baka kola och marsipan saker, lägga lite klappar under granen, vi öppnar kanske tre paket på morgonen. Och fixa allt annat som behövs fixas, har lite fler paket att slå in och lite sånt. Jag älskar julen. Det är så mysigt! Nu ska jag pyssla lite till med min jul designe, få bort tomtarna hade jag tänkt. Men som jag skrev ska inte göra så mycket.

För övrigt så har jag läst två böcker idag och ska börja med den tredje nu :) Under loven dränker jag mig med böcker och passar på medans jag har tid! Ska även ut och göra en snö gubbe hade jag tängt med det får bli lite senare. :)

Snö gubbe ( shimari ) Caroline Gustavsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0