Har precis slutat.

Hej! har precis slutat och tängte ta bussen direkt hem till mig, Så den går om en kvart. Och då är det perfekt att blogga!

Igår plugga jag bara massa till matten, och idag gjorde jag provet. Han tror jag får G, men det var en sak han var osäker på.

Sen fick jag VG+ på svenskan, ett poäng från MVG.

Och fick G på kemin.

Och det jag fått på preven är med än jag förväntat mig så är rätt nöjd. Men har historia prov imorgon, Och jag måste få MVG på det, annars blir det bara VG i historia till jul, fick ju vg+ på förra provet. Men jag ska plugga super mycket när jag kommer hem så det kommer nog gå bra!

Så nu ska jag kolla fb och lite sånt men kanske bloggar när jag kommer hem, fresten så är "familjens" dator sönder, den är typ jätte ny men den bara la av? Men jag bloggar från min hejdå<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0