Hej!

Hejsan! Idag hade niorna i Rimbo volleyboll turnering, självklart vann både tjejerna och killarna i Ekebyholm ;) Det var rätt kul att kolla på, synd att det bara fanns några snygga killar :p Men sen var jag i skolan, kom bara försent till tre lektioner vilket jag tyckte var duktigt! Sen efter skolan har jag vart och klippt och färgat håret. Tyvärr kom det rosa i luggen fram rätt mycket men men, det vart iallafall typ nästan blont! :) Visar bild imorgon. Sen imorgon har jag bara två eller tre lektioner. Skönt att sluta tidigt, Men dom sista veckorna sen har vi massa prov och det är mindre kul. Men aja, har inte så mycket mer att skriva än att jag är sjukt snygg! ;)


Kommentarer
Postat av: alice

Fin blogg.

händer idag ? :)

2010-12-04 @ 12:09:11
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0