Jul kalender

Dag 21 – På min födelsedag.

Har jag antingen vart i stallet och haft stallkväll, hänt tre gånger :) Sen har jag vart i Östhammar en eller två gånger. Sen resten av gångerna har jag alltid vart hemma :)

Jag fyller år den 25 juni så det är på sommarn så vi brukar sitta ute och ha det mysigt!


Dag 22
– Det här får mig att må bättre

Åka till Mormor, äta glass/choklad, prata om det, gråta, slå i saker, sova.

Ja det är typ det, jag brukar ha utbrott mät jag mår dåligt, slå i saker, skrika å massa sånt. MEn efter det så brukar jag sova eller prata om det elelr bara äta choklad!

Mår jag riktigt dåligt brukar jag bara läsa eller sova och låta det försvinna. Jag är inte så lång sint så gör nån nått riktigt dumt mot mig förlåter jag dom ganska snabbt. Och det gör också att jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0