Mormor

Hej!

Internett funka inte igår. Så jag uppgraderar lite extra idag!

Igår i skolkan hade vi jul uppvisning, jag sjöng med en kör och ja det var det ända vi gjorde.

Betyg: Fick ett MVG i historia som jag verkilgen kämpa för! Sen några VGn och resten G, inget IG.
( i vår skriver jag exakt vad jag fick för betyg men har inte haft allla ämnen och så men ni får vänta till i vår )

Sen efter skolan åkte jag till Mormor i knivsta. Vi fika lite och hade det riktigt mysigt! Hon fick även gäster lite senare på kvällen.

Och idag har jag bara ätit frukost och suttit här. Snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi ficksa till Jul middagen vi har senare idag. :) 

Vatten, shimari, caroline gustavsson. 

Bild från mormors kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0