Presenter!

Ja fick ni nått fint? Själv är jag rätt nöjd, jag önska mig bara små saker och fick allt jag önska mig! :) Vi fira med mammas släkt så jag kommer få presenter av pappas sen nån gång :)

Det här fick jag:

Ett armband av Tove
Ör hängen av Lovisa
Paradis ask av Gammel mormor
Två björn borg trosor av Farbror
Luvika vantar av Mormor och Morfar
Tofflor av Mormor och Morfar
Får skinns matta av Mormor och Morfar
Hjärtan choklad och tomte choklad av Mormor och Morfar 
En bok, Beautiful dead av Mormor och Morfar
Presentkort på 300kr på hm av Mormor och Morfar
Presentkort på 300kr på bik bok av Mormor och Morfar
100kr av Morfar
Hår sett, lock tong, platt tång krustong och massa annat av Mamma
The Sims tre destination väden av Mamma och Pappa
Eclipse av Mamma och Pappa
The runaways av Mamma och Pappa
Remember me av Mamma och Pappa
Stephen King Children of the corn, alla tre filmerna av Mamma och Pappa
Halsduk av Mamma och Pappa
Lösnaglar av Mamma och Pappa
USB minne av Mamma och Pappa
Massa örhängen av Mamma och Pappa
Ögonfrans böjare av Mamma och Pappa
Fundachon av Mamma och Pappa
Maskara av Mamma och Pappa
Nagerlack av Mamma och Pappa
Ögon skugga av Mamma och Pappa
Avrils perfym av Mamma och pappa
Örhängen av Jimmy

Det var typ nästan allt, glömde skriva strumpor och lite sånt men skit samma :)
Mer blir det imorgon då pappas syster kommer hit och sen ska vi till farmor och till Gotland bär det ju av på Torsadag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0