Sovit

Hej! Vakna precis, har sovit rätt länge men aja. Imorgon är det ju skola, bara två dagar kvar! Och vi ska typ inte göra nått i skolan, men blir väl tvungen att gå dit endå. Sen på tis får jag mina betyg, längtar faktiskt!

Jag är nästan klar med julklapps köpandet. har bara en kvar till pappa men jag köper väl godis eller nått :p Sen har jag köpt till alla andra vilket är jätte skönt! Jag blir så stressad om jag inte har det klart!

Men jag måste köpa en jul klänning! Nån som har nått förslag? Har typ letat jätte länge, vill ha en hälst röd men andra färger går också bra, och inte så dyr efterom jag bara ska ha den en gång, förslag? Annars får jag ha min från förra året, som är väldigt fin men inte så kul att ha samma som förra året ;o

Men ja nu vart det massa onödigt bloggande :)

Nu ska jag fika kanske bloggar senare, puss

 
Typ i en sån här stil skulle jag vilja ha för högst: 1000kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0