Bara hemma :)

Idag har ja bara vart hemma :) Skönt att bara ta det lungt, fast jag glömmer att blogga och va inne på datorn tyvärr, Även fast ja bara är hemma så orkar ja inte :) Har också inte träffat nå kompisar på VÄLDIGT länge -.- Men så blir det, Har även bestämmt mig att ja ska fortsätta innom ridsporten, Klara mig ett antal månader, Men nu saknar jag hästarna för mkt, Men ska inte hålla på lika mkt som förut eftersom det är mkt med skolan, Och fotboll, Så derssyr lextioner en dag i veckan tror ja de blir, Sen lite senare kanske jag tar galopp lextioner eftersom det är det jag tycker är roligast, Sen får vi se om intresset fortsätter, :) 




Kommentarer
Postat av: Victoria

Vart ska du börja rida? :)

2010-07-21 @ 23:53:06
URL: http://victoriagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0