Bio med Denice å Malin :)

Nu blire bio med två sötnosar :) så pappa ska skjutsa in mig sen så ja hinner med bussen :) Vi ska kolla på Shrek - nu och för alltid :P

Så aa kommer inte blogga idag under dan heller :P Jag som längta efter sommarlovet för att kunna sola och sova hela dagarna men nej de får ja inte utan måste åka runt överallt och alla vill träffa mig :OO  Men imorrn ska jag ju åka till Östhammar och då ska ja äta på resturang, bada, SOLA och bara njuta! för tre dagar utan nån som gnäller brukar ja inte få :D Skönt haha men idag ska det iallfall bli kul! :D Och eftersom vi ska gå runt lite så kanske kanske kanske jag får lite mer färg! :DD <3

PS  "så äre slut mellan mig och Sonny" :)<3

 
:PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0