Dagens ogilla!!

Folk som skär sig och lägger upp på bdb! 

Ja jag HATAR när folk skär sig och sen lägger upp bilder på det på tex: bilddagboken ;O Okej du får skära dig de bryr ja mig inte så mkt om och om det är en bild när det inte är meningen att det ska synas tex: om du lägger ut en bild på ditt ansikte och din arm synns så är det ok. Men när du lägger ut bilder på dina armar, eller när det rinner blod precis när du skärt dig så är det inte okej, Det ogillas! Det är bara äckligt och det ända du vill ha är uppmärksamhet. Och visst du kanske inte har det bra men att skära dig och lägga upp bilder på det gör inte ditt liv bättre :) Så snälla söta människor skaffa hjälp istället.

(och klaga inte över mitt C på handleden, Jag tycker inte det gills som att skära sig och jag är inte stolt över att jag gjorde det. Men ja lägger iallfall inte ut bilder på det.)
 

OGILLAS!!

 

Helt ok. 
 


(Texten riktas inte åt en spesiel person utan mot alla)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0