Igår och idag:

Hej hej har inte kunnat blogga eftersom ja vart hos Denice men dehär har ja gjort:

Igår:

Åkte inte och träffa Sonny, Men åkte till mormor och valde ett får som är mitt nu :D ( bild kommer nån gång ) Och sen åkte ja hem packa och sen vart de åka till Denice å sova där :) De va kuligt spesielt att lura skåningar (; <3

Idag:

Åkte jag och Denice till sthlm träffa min kusin också :) Åkte tunnelbana själv för första gången :) Alltså utan att gå efter nån människa :) Det var duktigt tycker jag :) Haha sen shoppa vi (; Ja köpte: En svart kjol med två rosa dragkedior :) Och en lång orange å grå tröja, Vet att det är för varm för att ha nu men kan ju alltid ha den i höst :) Och sen käka vi på Donken :) Och sen åkte vi hem till Denice å bada sen ville jag ha godis så då gick vi till ica efter det så tog ja bussen hem :) Och nu är ja hemma :PP Orka inte ta bilder :PP Gört senare :))


Vet att det har vart dålig uppgradering dom senaste dagarna men ska försöka bli bättre :) Imorrn ska man till vaxholm så kanske inte hinner blogga innan ja åker, Men då bloggar ja när ja kommer hem! :)

 
kjolen ja köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0