Uppgradera ;S

Hej hej! :DD Jag är har vart lite dålig på att uppgradera :( Men aa :)

Kan börja att berätta att jag sprang/hoppa på en spik sak så den fasna i foten :OO Så jag har inte kunnat gått.. -.- Och igår så åkte vi till norrtan en stund skulle vart med Toviiis men kunde inte gå så vi ska ses nån annan dag! :P Men jag här har ni min planering för den här neckan:


Idag, lördag: Sola, Bada och sova! :)
Söndag: Träffa Denice kanske Tove och massa andra..
Måndag: Packa för Göteborg, Åka till Rimbo och låna böcker så jag har nått att göra när vi åker till gbg.
Tisdag: Åka till Göteborg :)
Onsdag: Liseberg hela dan. :DD
Torsdag: Veneh nån ting ska man väl göra :D
Fredag: Heem från gbg :))
Lördag: SOVA! :D <333



Orkar inte säga allt jag gjort när ja inte har bloggat men aa puss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0