Äntligen en dator.

Hej! (:

Äntligen hitta jag en dator! (: Eller jag har äntligen tid för att sitta vid datorn. Nu har Marie åkt hem, Och jag åkt till mormor. Imorrn är det juh medeltidsmarknad och jag måste hjälpa till och leda hästar. Och det enklaste är juh om jag är hos mormor för då är det inte lika långt och då kan jag sova längre (AA) Har nästan växt ut min medeltids klänning också :O Så i sommar blire åka till gotland och köpa ny kläning :P Dom har juh dom finsate där (AA) Tror dom kostar runt 1400 ? Pappa betalar (AA) Haha men nu ska jag inte prata om det. Idag har jag bara solat och åkt och hämtat hästsläp. När man ser alla hästar blir man lite sugen faktiskt. Fast jag har ju slutat, Kanske börjar rida igen ? Fast det skulle vara om flera år.. Haha sen har jag väl inte gjort så mkt mer. Ska ut och äta idag. Blir väll nått gott hoppas jag  ? Haha men nu ska jag kolla min bdb. Kanske bloggar mer efter det ? ((:


Puss puss.

Btv: Imorrn har jag gratis mms så kommer BOMBA med bilder under dagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0