En rolig dag.

Hej hej! Idag har jag haft jätte kul. Först drog man till Lukas var där en stund, sen träffa jag Martin älsk! Vi drog till skejten och träffa Rasmus, Han kanske ska komma till mig på tor. Men vi får se. (: Sen så gick vi runt lite jag och Martin gick på banvallen till Denice. Sen var jag med Denice vi gjorde headern, Sen kom Martin oich ville ha en puss innan han drog hem så jag och Denice drog ut lekte i lekparken lite :P Sen gick vi till ica jag köpte en choklad :P Tjockis carro :) Haha sen gick jag till station och sen kom pappa, Malin och Jimmy det var avslutning på fotbollen det var ganska kul och nu är ja hemma :)) Hehe lägger upp lite bilder från när jag spela fotboll snart. puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0