För festar

Hejsan.

Nu för festar jag i uppsala, skulle vart i Rimbo men det fanns inga roliga menniskor där så jag å sanné drog till Emma istället. ((: Hehe det är ganska kul faktiskt vi ska dra ut snart. Fick låna datorn medans Emma skulle platta håret. Snart måsta jag ficksa sminket lite mer. Men kan ju börja med att säga att jag är skukt snygg! :DD Hahaha men jag undrar när jag kommer hem.. Ska va i knivsta vid halv nio imorrn så jag ska gå upp vid halv sex.. :P Och jag brukar typ komma hem vid tre ? Så jag kommer typ få sova en och en halv timme kanske ? Sen ska jag leda hästar till två.. Hmm, Får se hur länge jag är ute.. Kanske sover hos Emma också.. (: Men kanske bloggar från mobilen lite senare ? Hehe puss puss.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0