Hej hej

Hejsan!

Har precis kommit hem, har varit i rimbo sen typ ett (: Först träffa jag Natta en stund och Pontus.. Sen Frida, Ellen och Annelie. Men jag orka inte va med dom så träffa Hugo och Andre istället sen efter typ 40 min så kom Martin och en kompis tiill han. Då gick Hugo och Andre hem så då var jag med dom istället fast sen typ nu orka jag inte längre så domn drog till Norrtälje och jag drog hem, Och på bussen så ringer Natta och dom å frågar ifall jag vill va med dom fast jag orka inte så jag drog hem. (: Det var min dag. ((: Hehe snart ska jag väl äta nått. Och så måste jag ringa Rasmus,  har inte träffat han på typ en månad ellert nått :O Och så måste jag ringa Vickan. Hon har ju flyttat så jag måste veta hur det är med henne och vart hon bor så jag kan hälsa på nån dag :) Hehe som ni ser har jag jätte mkt att göra och så ska jag och Malin " leka " ikväll så puss puss bloggar mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0