Hello

Nu har jag bakat lite (; Några kakor :P Dom var fett goda! :D Så nu väntar man på att Pappa å Jimmy ska komma hem så vi kan fika! :D Coolaa å kakor! (Y) Hehe men jag tycker som flesta som har bloggar uppgraderar lite dåligt? Hehe bli bättre på det! (;

Imorrn ska jag juh dra till östammar, Men vad ska ni göra på midsommarafton ? Nått roligt ? Eller nån annan som ska va i östhammar som vill ses ?

Men nu ska jag inte blogga mer idag, men ska verkligen försöka hinna blogga imorgon innan vi åker och säga vad jag fått i present av familjen, Eftersom jag troligtvis inte kommer få ta med mig datorn, Men ska försöka ta kort på sakerna ocskå!

Men puss puss och god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0