Idag:

Hejsan!

Idag var jag med Nathalie sötnos! Först åkte vi buss :P Haha sen typ träffa vi Hugo å några andra, Lite Senare så vara några skit heta killar som spela fotboll så jag kolla på dom (; Ni vet utan tröjor :O Haha sen så typ drog vi till Andre å Victor, Det var ganska kul fast Victor va ganska konstig ? Haha sen så typ drog vi till centrum å typ va där, Träffa massa människor bland annat min kusse Rasmus, Jao sen så skulle jag ha fotbolls träning så drog dit, Och sen kom puntus min andra kusse han har följt med oss hem, Så nu ska jag gå och vara lite social hehe :D

Bloggar mer senare ? :) <33

 
Nathalie <3

Kommentarer
Postat av: VICTOR :D

varför tycker alla jag är konstig? D:

2010-06-24 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0