Igår:

Hej hej nu ä man hemma igen! Ska snart ta kort på de jag fick i present. <3

Men igår så åkte man till Östhammar, De var kkuligt :P Hehe först så typ gick vi till midsommar firandet ( Bilder kommer ) Å ja köpte lotter för 80kr :S Och vann inget ;( Haha sen på kvällen så åt vi god mat och sen åt vi tårta och jag fick presenter, ( bilder bommer ) Haha sen dorg jag ut, Drack inte så mkt faktiskt (: Träffa några killar som ja gick hem till men sen skulle dom dra vidare på nån fest men ja orka inte följa me så gick till mamma, När jag kom dit så sa jag att vi skulle dunka musik å då gjorde vi det :P Haha sen så skulle jag ta ett midnatts bad kl: 12 Fast det var för mkt mygg så strunta i det :P Sen vara nå killar som ragga upp mig så följde med dom hem (; och ja vi hade ganska kul (; Sen ringde mamma vid halv fyra å fråga om jag skulle sova med dom eller hos nån annan, Men vid fyra så var ja så jävla trött så jag drog hem, Det var typ midsommarafton :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0