Igår kväll

Hej hej, Igår kväll åkte jag juh till farmor, Det var sjukt mkt folk där ;S Hihi mina kusiner ver juh där så först va ja med Malin å Patrik sen kom Rasmus å Pontus så då var jag med dom istället. (: Vi hade sjukt kul fast jag ville åka hem, Är nemligen lite sjuk, Men först spela vi lite kort, Sen så gick vi till hästarna som jaga oss! :O Hahaha om man springer så springer dom efter och typ dampar sönder så då får man hoppa upp på stenar hahahha x) Sen hade jag Malin å Rasmus fest i pappas bil tills pappa kom och sa åt oss.. Då gick Jag, Jimmy, Pontus, Malin och Rasmus ut till en stuga och berätta spökhistorier och hade kul. Tills jag kom på att jag var tvungen att kissa, Då gick vi in och kolla på en film (: Sen vid typ två ? Drog vi hem eller först stanna vi vid statoil och köpte korv för jag avr hungrig :P Haha sen kom vi typ hem jätte sent och då gick lilla Carro och la sog och somma driekt.! :DD hah här får ni loite bilder oxå<3


Hund valparna (: Så sööta! <3

Patrik, :P <3

Pontus å patrik

Rasmus å en vovve :D

The Caroline när vi hade fest! (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0