Musik! (:

Hello! :DD

Idag har jag vart i Rimbo, Träffa en kompis, Vi drog till norrtan å va där till typ nu, Det var sjukt kul! ( gillas ) Men jag skulle ju baka men har inte hunnit det än  ;S Och sen måste jag packa klart till Östhammar, för jag vet inte än när jag kommer komma hem.. Åå har jätte mkt att göra måste ficksa naglarna också :O Och jag vet inte vad jag ska ha på mig, Skulle köpt en klänning idag när jag var i norrtälje men jag hitta ingen -.-  Aa men jag har säkert nått fint som jag glömt bort att jag har, Och så kan man juh hoppas att nån köper kläder till mig i present så kanske jag kan ha nått av det.

Men nu sitter jag här och lyssnar på Ebba grön och laddar ner låtar till min mobil som jag har att lyssna på när jag åker till Östhammar, Det tar ändå typ en timme tid ?

Men nu ska jag lyssna vidare puss puss, Bloggar mer och visar mina fina bakvärk sen! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0