sitter här och lyssnar på tokio hotel.

Det var länge sen jag lyssna på th, Som faktiskt har varit mina idoler i fem års tid. Fast efter dom släppte sitt senaste album mina förväntningar var rätt höga, Så vart jag besviken.. Det var inte så bra även fast jag köpte albumet på båda engelska och tyska när det kom ut. Så eftr det så sluta jag lyssna på dom.. Sen idag kolla jag p mina favoriter på youtube och hitta låten Der letzte Tag, En låt som kanske inte många har hört eftersom den är på tyska och är inte en av deras största hitts. Men iallafall när jag hörde låten vart jag förälskad som för fyra år sen när låten kom ut. Och nu tror jag att jag kommer börja lyssna på dom ugen iallfall på deras tyska och gammla låtar. Och Tom och Bill kaulitz är juh sjukt snygga! Haha och på ena min vägg ser man bara th ! hahah :DD Så jag tycker faktiskt folk borde lyssna på dom.. Utan att säga att dom suger.. För det gör dom inte! :DD Hahaha men nu ska jag cykla lite pussi pussi <33



Det får bli en gammal bild på dom när bill hade sin " lejon man " Haha Sjukt snygga dom är ;S <3333

Tokio Hotel - Der letzte Tag

Tokio Hotel - Der letzte Tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0