Hos mormor (:

Haha jag suger på att blogga men nu ska jag anstränga mig. (:

Ifall ni vill veta lite saker som har hänt så här får ni veta lite:

1. Jag hat färgat håret brunt. :D

2. Jag är tsm me Martin :O hihi :DD <333

3. Nu har jag slutat med hästar på riktigt. Eller ska iallfall försöka.

Aa eftersom jag inte ha bloggat på typ tre månader eller nått så äre ganska mkt ni inte fått veta men endå.. (:
Och jag får mitt ph på tor :DD Så då ska bloggen bli fin fin ((:

Aa Men nu sitter jag här hos mormor, Mamma ska hämta mig om typ en kvart. Så då ska jag hem och sola och bli brun (;   Aa men bloggar mer sen puss puss <3 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jahopp :D

2010-05-28 @ 13:34:22
URL: http://usagi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0