Bloggar i skolan ;)

Hej!

Sitter i datasalen själ me massa killar från nian :s Haha, blogga inte igår men det fanns inte så mycket att blogga om, rätt vanliga lektioner. Min svecka lärare sa att jag skulle få en stjärna i kanten på bok resentionen också ;) Haha idag har jag haft Fysik prov. Det gick jätte bra G+ eller VG kanske? hoppas iallfall på ett VG! :)

Snart börjar min extra engelska lektion, så ska dra dit snart :)

Efter skolan så ska jag till Rimbo handla lite godis å sånt sen drar ja hem och myser med Mamma :) Kanske ska träffa Rasmus en stund också :)

Men ha de bra har inte så mycket mer att blogga om, Men bloggar när ja kommit hem ses!

 
Ni för nöja er med en gamal bild som togs för två år sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0