Dag 01 - Om mig

Dag 01 - Om mig

Jag tror dom flesta som läser min blogg känner mig, eller åtminstonde vet vem jag är. Men jag berättar iallfall!

Jag är en tjej på 14 sommrar, fyller år den 25 juni. Jag har ett stort häst intresse, fick min första häst när jag var tre, så jag har hållt på rätt länge. Men just nu blir det inte så mycket, eftersom jag spelar fotboll och satsar väldigt mycket på betygen.

Jag umgås med två olika "gäng" Vilket är dom jag kallar "fjortisarna" Vi är i grunden ca: 10st som brukar vara med det blir alltid att man umgås med olika personer. Och sen har jag mina "riktiga" kompisar som jag prioreterar högst, Och det är nångra tjejer från min klass och några andra i rimbo och uppsala.

Folks första intryck av mig brukar inte var bra, men när dom lärt känna mig brukar det gå bättre, jag är absulut inte samma tjej som jag är bloggen som jag är på fritiden. Det är svårt att visa hur man är på en dator. Jag är inte heller samma person i skolan som på fritiden, eftersom jag har svårt att öppna mig och vara mig själv för folk jag inte har förtroende för. Ändå har jag rätt enkelt att träffa nya vänner. 

Vad mer finns det att säga? Inte så mycket. Ni kanske fick veta lite om mig, men aja det får duga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0