Dålig uppgradering

Hej har inte bloggat på fyra dagar, jag har inte haft tid och vart en smula depremerad och har inte kunnat sovit den här veckan. Men jag hoppas det blir bättre om jag tar och umgås med lite nått folk och har det riktigt kul dagarna som kommer. Jag tänkte berätta lite saker som har hänt dom senaste dagarna, eftersom jag inte bloggat och nån kanske ville veta så berättar jag nu.

Lördags bowla jag ju, det var riktigt kul, jag kom sist med tre straikar och det gick rätt bra dom två första serierna, den sista gick rätt dåligt, :) Men kul var det iallafall!

Söndags sov ja bara, tog det lungt å chilla lite :)

Sen mån, tis å idag har jag inte gjort nått specielt men jag fick VG i matta, VG i ringar och MVG i bom så jag har ett VG i redslap i idrott, vilket jag tycker är riktigt bra, jag skulle kunna få ett MVG i jumpa, men eftersom jag sattsar på grund ämnena för tillfället så känns det onödigt att försöka få MVG, VG räker då så i år så räcker Vg! :)
Fick också VG på mitt fysik prov! Riktigt bra tycker jag! (Y) Sen läser jag oliver twist på svenskan och ska skriva resention om den om kanske en-två veckor, just nu läser jag en annan bok men så fort jag läst klart den ska jag börja med oliver twist och jag sattsar på ett VG, eftersom jag inte vet hur svår boken är och så men jag tror jag skulle kunna få ett MVG om jag ansträngde mig. Men jag vet inte riktigt.

Sen idag hade vi läxförhör på 27 kungar, och jag glömde boken hemma smart! (Y) men jag tror det gick rätt bra ändå, kunde allas namn men glömde vissas siffror på slutet, men plugga bara 5min så tyckte jag avr rätt duktig ändå!

Sen idag har jag jobbat lite matte och engelska så har vart duktig idag tycker jag! Och det är alltid enklast att plugga när man är deppig? För då har man inget annat för sig?

Haha nu vart det ett super långt inlägg, haha men, men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0