Hej!

Idag var det först skola, fick vg+ på mitt historia prov! Vill göra om det och få mvg, men det kom tydligen fler prov så jag kunde vå mvg i historia till jul iallfall. :) Sen skrev ja min svenska uppsats, det gick bra, hoppas på G+ men de kanske bara blir G :) Sen på station hitta jag äntligen Håkan och gav han pengarna, skönt att ha det avklarat.

Sen hade jag utvekling samtal, det gick jätte bra! Dom sa bara bra saker och gav mig massor med beröm! Så det känns super! Sen fick jag pizza av mamma å pappa för dom tyckte jag var duktig! :)

Så dagen har vart rätt skön! Sen imorgon är det värdens tråkigaste dag! Sen kommer karin också, men berättar mer imorgon.

 
La ju upp bild från klassresan i förra inlägget, här komemr lite mer från klassresan i sexan, Jag å malin, ja ä rätt trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0