Hos mormor!

Hej hej!

Tänkte berätta lite snabbt om vad ja gjort idag. Först var det ju skola, Svenska första lektionen vi håller på med att skriva insändare, men kan bara få IG, G och G+ och ja satsar på G+ så jag ska ta reda på lite fakta om Energidryck, Ska skriva om att ja tycker det ska va 18års gräns på det, och de ska va en lag. Igentligen dricker jag de rätt ofta men det är ett brätt ämne och det gör de mycket lättare att arbeta med :) 
Sen hade vi matte å efter det så hade jag extra matte, men plugga historia där istället, :)
Efter det så åkte jag hem. Vi hade igentligen en lektion till men det var idrott och efter det så hade vå håltimme så jag kunde lika gärna åka hem, :)

Och nu sitter jag här och skriver hos mormor, har vart här ett tag å fikat å bara chillat, men nu ska jag ta och ta reda på lite mer om Energidryck, Men har ni några tips om va ja ska skriva så komentera gärna!

Men nu har ja skrivit massa onödigt igen ;) 

 
En bild som mormor fota i sommras när vi var på tant brun café, Jag, Jimmy, Mamma och Tant brun :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0