Jul marknad!

Så nu har jag bara fem gånger kvar att gå i kyrkan! :) Tänkte gå nu under julen för då är det som mysigast :) Men sen var det ju marknad i Uppsala, det var mysigt men grymt kallt! -16 vid kyrkan och -14 på marknaden! ;s Men aja det får man stå ut med :) Det var också väldigt häftigt med ljus saken, min kamera la av men filma lite med mobilen, det komemr upp så fort jag orkat lagt upp det på youtube. Sen var fyrverkerierna sjukt fina! Dom sköt några som vart som hjärtan! :o Det var bland det coolaste jag sätt! Men fick tyvärr ingen bild/film på det men kan försöka leta upp på youtube om nån dag, påminn mig! Sen fika vi lite och sånt men ja, det var riktigt mysigt och nu börjar julen på riktigt!

Sen har vi även tänt första advent ljuset och fikat på lusse bullar!

Och förövrigt så sitter jag och tittar på Da vinci-koden, Som jag sätt ett antal gånger men den är ju bra så kan kolla en gång till ;)

Men imorgon är det skola, efter skolan kanske jag ska träffa Frida eller Martin men vi får se, :)

Ni får ha det bra och ska verkligen försöka att blogga imorgon om jag hinner! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0