Jul! :)

Hej hej, sitter här å lyssnar på musik :) Ska snart ladda ner lite till mobilen :) Idag har jag bakat lusse bullar! ;) Det är ju första advent imorgon, så nu börjar jul bakandet! :) Vilket jag tycker är jätte mysigt! Jag är en sån som älskar julen! Snön, tomten, pyntet, ja allt! :)

Tänkte berätta vad jag ska göra imorgon för vet inte om det blir så mycket bloggande, Först ska jag till kyrkan det är första advent så det kommer vara rätt mysigt, sen blir det åka till Uppsala med Mamma, Pappa, Jimmy, Mormor och Morfar! Vi ska gå på jul marknad, kolla på ljus sak, och fyrverkerier! Det är väldigt mysigt, var där förra året, Och det är perfekt att börja julen på det sättet!

Tängte också lägga ut en liten video från förra året, om filen inte är för stor så kommer den in på bloggen ikväll eller imorgon! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0