Lista ( kalender )

Såg en sak på en tjejs blogg vid namn Josefin, och jag tyckte det lät kul och mina inlägg brukar bli rätt tråkiga så det här blir ju super! Ändra om listan lite. :)
Och för det inte ska bli som jag bara " tar " massa saker så länkar jag till hennes blogg eftersom det var hon som gjorde listan:  http://josefinelisabethaberg.blogg.se/



Dag 01 - Om mig 
Dag 02 - Min första kärlek 
Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 04 - En nytagen bild
Dag 05- Fyra bilder som gör mig glad

Dag 06- Ett minne jag har
Dag 07- Det här hade jag på mig idag
Dag 08- Tre saker som finns i mitt rum

Dag 09- Två saker jag längtar efter
Dag 10- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 11- En bild som är från när jag var liten
Dag 12- Den här månaden
Dag 13- Min hobby
Dag 14- En sak jag gör varje dag!
Dag 15 – Vad är kärlek?
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mina syskon 
Dag 18 – I min handväska
Dag 19 – Den här veckan
Dag 20 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 21 – På min födelsedag
Dag 22 – Det här får mig att må bättre

Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 - Min bästa jul afton var?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0